ອົບຮົມຜູ້ບໍລິຫານໂຮງໝໍ 16 ກຸມພາ 2022
ການຍົກລະດັບທິດສະດີຄວາມຮູ້ ແລະ ທັກສະໃນການບໍລິຫານ-ຄຸ້ມຄອງໂຮງໝໍ, ແມ່ນເປົ້າໝາຍໜຶ່ງໃນການພັດທະນາຄຸນນະພາບພະນັກງານຊີ້ນໍາໆພາໃນທຸກຂົງເຂດວຽກງານ, ໂດຍສະເພາະບັນດາຫົວໜ້າໜ່ວຍງານທີ່ໃຫ້ບໍລິການທາງວິຊາການ ແລະ ບັນດາໜ່ວຍງານດ້ານກົງຈັກການບໍລິຫານ ພາຍໃນໂຮງໝໍແຂວງ. ການບໍລິຫານຄຸ້ມຄອງທີ່ມີປະສິດທິພາບ ຈະສົ່ງຜົນທີ່ມີຄຸນນະພາບໃນການຍົກສູງການບໍລິການ ເຊິ່ງຈະສົ່ງຜົນໂດຍທາງອ້ອມໃນການສ້າງສັດທາ, ຄວາມເຊື່ອໝັ້ນ ແລະ ໄວ້ວາງໃຈຈາກຜູ້ມາໃຊ້ບໍລິການໃນສະຖານການບໍລິການດ້ານສາທາລະນະສຸກ.
ເພື່ອບັນລຸເປົ້າໝາຍດັ່ງກ່າວນັ້ນ, ຄະນະນໍາໃນທຸກຂົງເຂດວຽກງານພາຍໃນໂຮງໝໍ, ໂດຍສະເພາະບັນດາຫົວໜ້າໜ່ວຍງານ, ຫົວໜ້າຕຶກ, ບັນດາຫົວໜ້າໜ່ວຍງານໃນກຸ່ມບໍລິຫານ ຕ້ອງມີຄວາມຮູ້ໃນລະດັບທີ່ດີສົມຄວນ ແລະຄວາມເຂົ້າໃຈໃນການບໍລິຫານ ແລະ ຄຸ້ມຄອງໂຮງໝໍ, ໂດຍສະເພາະການບໍລິຫານ ແລະ ຄຸ້ມຄອງວຽກງານຕ່າງໆ ໃນຂົງເຂດທີ່ຕົນຮັບຜິດຊອບ
ຜູ້ບໍລິຫານໃນລະດັບຕ່າງໆຈະເປັນແກ່ນນໍາໃນວຽກງານການບໍລິຫານ
ກໍ່ຄືການຄຸ້ມຄອງໃນຂົງເຂດຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງຕົນເອງ ຕາມພາລະບົດບາດ ແລະ
ຕໍາແໜ່ງງານທີ່ໄດ້ກຳນົດໄວ້. ເຖິງແມ່ນວ່າ
ວຽກງານການບໍລິຫານ-ຄຸ້ມຄອງໃນໄລຍະຜ່ານມາໄດ້ມີຄວາມສຳເລັດ ແລະ ໝາກຜົນແດ່ແລ້ວ, ແຕ່ຍັງມີອີກຫລາຍບັນຫາ,
ຫລາຍປະກົດການທີ່ຕິດພັນ, ເຊັ່ນ:
ຄວາມຮູ້-ຄວາມເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບການບໍລິຫານ-ຄຸ້ມຄອງຂອງຜູ້ບໍລິຫານຍັງບໍ່ທັນສູງ ແລະ
ຍັງບໍ່ທັນໄດ້ຮັບການປັບປຸງຢ່າງຕັ້ງໜ້າ, ຍັງມີຄວາມສັບສົນກັບລະບອບການຄຸ້ມຄອງໂຮງໝໍ,
ນະໂຍບາຍດ້ານການບໍລິການສຸຂະພາບໃນບາງທັດສະນະຂອງຜູ້ບໍລິຫານຍັງບໍ່ຈະແຈ້ງ,
ຄວາມເຂົ້າໃຈໃນນະໂຍບາຍ, ເຊັ່ນ: 5ດີ 1 ພໍໃຈ ຍັງເຫັນວ່າຕ້ອງໄດ້ຮັບການປັບປຸງ ແລະ
ເຊື່ອມຊຶມຕື່ມ, ລະບົບ-ລະບຽບ, ການວາງແຜນການ, ການກວດກາ ແລະ ຕິດຕາມປະເມີນຜົນ,
ການວິເຄາະບັນຫາພາຍໃນໜ່ວຍງານ ຫຼື ການສ້າງວິໄສທັດ ຍັງປະຕິບັດບໍ່ໄດ້ດີ ແລະ
ບໍ່ມີຄວາມເປັນເອກະພາບ, ເຊິ່ງທັງໝົດນີ້ຕ້ອງໄດ້ຮັບການປັບປຸງ ແລະ ແກ້ໄຂໃນເວລາອັນດ່ວນ.
ບັນຫາຂອງການໃຫ້ບໍລິການດ້ານສຸຂະພາບ
ເຊິ່ງເປັນຜະລິດຕະພັນໜຶ່ງທີ່ບໍ່ສາມາດຜະລິດໄວ້ລ່ວງໜ້າ, ບໍ່ສາມາດຄາດເດົາຜົນໄດ້ ແລະ
ບໍ່ມີຄວາມແນ່ນອນ, ເຊິ່ງກໍ່ຂຶ້ນກັບປັດໃຈການບໍລິຫານຈັດການທີ່ດີ, ຂຶ້ນກັບການບໍລິຫານຄົນ
ແລະ ການບໍລິຫານຊັບພະຍາກອນອື່ນ. ການບໍລິຫານບໍ່ດີ
ຈິ່ງເກີດມີການບໍລິການທີ່ບໍ່ມີຄຸນນະພາບເກີດຫາງສຽງຈົ່ມວ່າຈາກສັງຄົມ,
ມີການສົ່ງຂ່າວຜ່ານລະບົບ ແລະ ກົນໄກຂອງລັດ, ໂດຍສະເພາະ ສະພາທ້ອງຖິ່ນ ແລະ
ອີກສ່ວນໜຶ່ງກໍ່ຜ່ານການວິພາກ-ວິຈານໃນສື່ຕ່າງໆຕາມທີ່ຕົນສາມາດກະທໍາໄດ້,
ເກີດມີການຮ້ອງຟ້ອງ ແລະ ດໍາເນີນຄະດີ ເຊິ່ງເຫັນວ່າມີຄວາມເຂັ້ມຂຸ້ນຫລາຍຂຶ້ນ ແລະ
ບໍ່ມີທ່າອ່ຽງຈະຫລຸດລົງ.
ວິທີການແກ້ໄຂປະກົດການເລົ່ານີ້
ເຖິງແມ່ນວ່າ ຜ່ານມາເຮົາຈະແກ້ບັນຫາໂດຍທາງກົງ ເຊັ່ນ: ລົງເລິກທີ່ກະໂຕຂອງພະນັກງານ,
ການຍົກສູງຄວາມຮູ້-ຄວາມສາມາດ, ຫຼື ການສະໜອງເຄື່ອງມື-ອຸປະກອນການແພດທີ່ພຽງພໍແລ້ວ ແຕ່ອາດຈະເປັນການແກ້ບັນຫາທີ່ບໍ່ຍືນຍົງ,
ແກ້ໄປຕາມທີ່ບັນຫາເກີດຂຶ້ນ, ດັ່ງນັ້ນ ການເລັ່ງໃຫ້ຄະນະນໍາຂອງບັນດາໜ່ວຍງານມີຄວາມຮູ້,
ທັກສະ ແລະ ປະສົບການກ່ຽວກັບການບໍລິຫານ-ຄຸ້ມຄອງ ທີ່ດີ ຈະເຮັດໃຫ້ວຽກງານດັ່ງກ່າວໄດ້ດຳເນີນໄປຢ່າງເປັນລະບົບ,
ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນ.
ລິ້ງເອກະສານ
Comments
Post a Comment