ມະຫັດສະຈັນທັດສະນະຄະຕິບວກ ແລະ ການຕ້ອນຮັບທີ່ດີ
The Ocean Villa, Danang beach-front resort (Just last year before COVID came)
ສະບາຍດີບັນດາທ່ານ,
ກັບມາພົບກັນອີກ, ກໍ່ຫວັງສະເໜີວ່າທຸກທ່ານຄົງມີຄວາມສຸກກັບຊີວິດ ກໍ່ຄື ການທໍາງານ, ຄອບຄົວ ແລະ ສິ່ງອື່ນໆ, ຂ້າພະເຈົ້າກໍ່ເໝືອນກັນ, ມີຄວາມສຸກສະເໝີເມື່ອກັບມາທີ່ blog ນີ້.
ຄັ້ງນີ້ຕາມເຄືຍ, ຂ້າພະເຈົ້າມີບົດສະເໜີຢູ່ສອງບົດ ທີ່ຈະມາໃຫ້ທ່ານໄດ້ອ່ານພໍແກ້ງ້ວງ ຫຼື ແກ້ເຊັງ, ແຕ່ຖ້າທ່່ານພໍມີເວລາກໍແຊຣ໌ຄວາມຄິດເຫັນມາ ເພື່ອປັບປຸງກັນຕໍ່ໄປ.
ປະຈຸບັນທີ່ສະຖານທີ່ທໍາງານຂອງຂ້າພະເຈົ້າ (ໂຮງໝໍແຂວງສະຫວັນນະເຂດ) ພວກເຮົາກຳລັງໃຈຈົດໃຈຈໍ່ໃນການຈັດຕັ້ງ ແລະ ຜັນຂະຫຍາຍນະໂຍບາຍຍົກສູງຄຸນນະພາບ ທີ່ເອີ້ນວ່າ "5ດີ 1ພໍໃຈ" (ລາຍລະອຽດທ່ານສາມາດກັບໄປເບິ່ງທີ່ blog ກ່ອນໜ້ານີ້). ແຕ່ເລື່ອງຂອງການຕ້ອນຮັບດີນັ້ນ, ຂ້າພະເຈົ້າຄິດວ່າມັນເປັນການບໍລິການທີ່ບໍ່ສາມາດຈັບຕ້ອງ ແລະ ດົມກິ່ນຂອງມັນໄດ້, ມັນແມ່ນນາມມະທໍາໜຶ່ງ, ແຕ່ມັນກໍ່ເປັນຈຸດເລື່ມຕົ້ນ ຫຼື ບັນໄດຂັ້ນແລກໃນການເຮັດໃຫ້ການບໍລິການມີຄວາມປະທັບໃຈ. ການບໍລິການທີ່ດີ ອາດຈະກ່າວເຖິງທັດສະນະຄະຕິທີ່ດີເລີດດ້ວຍ. ສະນັ້ນອີກບົດໜຶ່ງ ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ເວົ້າກ່ຽວກັບທັດສະນະຄະຕິບວກ.
ສອງລິ້ງຂ້າງລ່າງແມ່ນບົດສະເໜີ, ດາວໂຫຼດເລືຍ ແລ້ວມາສົນທະນາກັນ
ຂອບໃຈ
Comments
Post a Comment